Extra Internetpunt via stopcontact ·€ 29,00

Extra Internetpunt via stopcontact
Verder winkelen

Snel en stabiel internet, waar je maar wilt

Stopcontact? Internet!


Met het Extra Internetpunt maak je van elk stopcontact een aansluiting voor internet.

Je krijgt twee apparaten. Eentje sluit je aan op je modem en een stopcontact in de buurt van het modem. Zo zorg je dat het internetsignaal over je stroomkabels elk stopcontact in huis kan bereiken. 
Daarna stop je het Extra Internetpunt in het stopcontact waar je internet signaal wilt hebben en voilà, zonder nieuwe kabels door je huis: een extra aansluiting voor snel internet.

Maakt gebruik van de nieuwste technologie (G.hn2), waardoor de verbinding tussen de 2 powerline-adapters sneller en robuuster is dan oudere modellen.

Beide adapters hebben een geïntegreerd stopcontact, waardoor je geen stopcontacten verliest.

In dit pakket zit:

  • 1 powerline-adapter (voor bij het modem)
  • 1 powerline-adapter (voor in het stopcontact waar je internet wilt)
  • 2 internetkabels
  • Een installatiehandleiding

Specificaties

Merk Comtrend
Type 9073 PLC (non wifi)
Kleur Wit
Technische kenmerken Powerline standaard G.hn2. Werkt in combinatie met alle Ziggo modem/routers
Garantie 2 jaar

Je bestelling

Je mandje is leeg.

Eenmalig € 0,00

Bestellingen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Vóór 21:59 besteld betekent meestal dat er de volgende dag geleverd wordt. Bestellingen in het weekend worden op maandag geleverd.

Op het moment dat jouw bestelling klaar is voor verzending ontvang je een e-mail met de track & trace code. Met die code volg je de levering en kan je indien gewenst het aflevermoment online aanpassen.

Ik wil graag mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?

Een bestelling kan niet gewijzigd worden aangezien wij er direct mee aan de slag gaan. Weiger de levering aan de deur dan annuleren wij de bestelling en storten wij het geld terug op je rekening.

Pakket is nooit afgeleverd wat kan ik doen?

Dit is vervelend, chat met ons op randapparatuur.ziggo.nl dan lossen we dit voor je op (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Heb je een vraag over je bestelling of levering?

Heb je een track & trace code ontvangen kijk dan eerst waar het pakket zich nu bevindt. Kom je er niet uit gebruik dan de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Verzendkosten

Komen er nog verzendkosten bij mijn bestelling?

Er komt nog €2,50 aan verzendkosten bij een bestelling.

Levering

Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten leveren?

We leveren alleen in Nederland.

Kan ik zien wanneer mijn product geleverd wordt?

Zodra we de verzending hebben aangeleverd bij de Post-NL ontvang je een email met de Track & Trace code. Met behulp van deze code kun je de verzending volgen. Het is ook nog mogelijk het bezorgmoment aan te passen via deze code.

Retour sturen

Kan en mag ik mijn bestelling retour sturen?

Natuurlijk! Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om het product gratis te retourneren middels het retourformulier. Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening.

Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?

Stuur het defecte product terug middels het retourformulier en geef aan dat het defect is. Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening. Je kunt in de shop direct een nieuw product bestellen.

Ik heb het pakket geweigerd aan de deur, hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Bij weigering aan de deur zullen wij deze bestelling voor je annuleren. Wij maken dan binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening.

Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?

Download hier een nieuw retourformulier.

Contact

Ik heb een vraag hoe kan ik die het beste stellen?

Gebruik de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Kan ik ook op een andere manier contact opnemen?

Ga naar contactformulier.

Garantie

Heb ik garantie?

Op alle producten in de Ziggo Webshop is een garantietermijn van 2 jaar van toepassing. Bewaar daarom de factuur goed. Deze dient tevens als garantiebewijs in het geval een product defect is of niet meer werkt. Neem in dat geval contact met ons op via chat via deze Ziggo Webshop.

👋
Chat