Tussen 8 juni 17:00 en 12 juni 08:00 zullen er werkzaamheden zijn op ons IT-platform. Tijdens deze periode is het wel mogelijk om een bestelling te plaatsen, maar hiervan ontvang je op dat moment nog geen bevestiging. Zodra de werkzaamheden zijn afgerond wordt de verwerking en daarbij horende communicatie en levering van de bestelling hervat. Onze excuses voor het ongemak.
Producten
Bestellingen
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
-
Vóór 21:59 besteld betekent meestal dat er de volgende dag geleverd wordt. Bestellingen in het weekend worden op maandag geleverd.
Op het moment dat jouw bestelling klaar is voor verzending ontvang je een e-mail met de track & trace code. Met die code volg je de levering en kan je indien gewenst het aflevermoment online aanpassen.
- Ik wil graag mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?
-
Een bestelling kan niet gewijzigd worden aangezien wij er direct mee aan de slag gaan. Weiger de levering aan de deur dan annuleren wij de bestelling en storten wij het geld terug op je rekening.
- Pakket is nooit afgeleverd wat kan ik doen?
-
Dit is vervelend, chat met ons op www.randapparatuur.ziggo.nl dan lossen we dit voor je op (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).
- Heb je een vraag over je bestelling of levering?
-
Heb je een track & trace code ontvangen kijk dan eerst waar het pakket zich nu bevindt. Kom je er niet uit gebruik dan de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).
Verzendkosten
- Komen er nog verzendkosten bij mijn bestelling?
-
Er komt nog €2,50 aan verzendkosten bij een bestelling.
Levering
- Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten leveren?
-
We leveren alleen in Nederland.
- Kan ik zien wanneer mijn product geleverd wordt?
-
Zodra we de verzending hebben aangeleverd bij de Post-NL ontvang je een email met de Track & Trace code. Met behulp van deze code kun je de verzending volgen. Het is ook nog mogelijk het bezorgmoment aan te passen via deze code.
Retour sturen
- Kan en mag ik mijn bestelling retour sturen?
-
Natuurlijk! Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om het product gratis te retourneren middels het retourformulier. Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening.
- Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?
-
Stuur het defecte product terug middels het retourformulier en geef aan dat het defect is. Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening. Je kunt in de shop direct een nieuw product bestellen.
- Ik heb het pakket geweigerd aan de deur, hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
-
Bij weigering aan de deur zullen wij deze bestelling voor je annuleren. Wij maken dan binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening.
- Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?
-
Download hier een nieuw retourformulier.
Contact
- Ik heb een vraag hoe kan ik die het beste stellen?
-
Gebruik de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).
- Kan ik ook op een andere manier contact opnemen?
-
Ga naar contactformulier.
Garantie
- Heb ik garantie?
-
Op alle producten in de Ziggo Webshop is een garantietermijn van 2 jaar van toepassing. Bewaar daarom de factuur goed. Deze dient tevens als garantiebewijs in het geval een product defect is of niet meer werkt. Neem in dat geval contact met ons op via chat via deze Ziggo Webshop.