Elke dag ongestoord genieten

Goede bekabeling in huis is essentieel voor snel, stabiel èn een goede tv-ervaring op elk scherm.

De juiste kabels, stekkers en andere materialen vind je in de Ziggo Webshop.

Randapparatuur

Veelgestelde vragen

Bestellingen

Wanneer wordt mijn Ziggo-pakket geleverd?

Op het moment dat je pakketje klaar is voor verzending ontvang je een track & trace code waarmee het pakketje te volgen is. Indien gewenst kan via de track & trace code ook het aflevermoment aangepast worden. Meestal voor 21:30 uur besteld de volgende dag geleverd. Bestellingen in het weekend worden pas op dinsdag geleverd.

Let op: Door december drukte bij PostNL kan de bezorging van je pakket vertraging opleveren.

Ik wil graag mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?

Een bestelling kan niet gewijzigd worden aangezien wij er direct mee aan de slag gaan. Weiger de levering aan de deur dan annuleren wij de bestelling en storten wij het geld terug op je rekening.

Pakket is nooit afgeleverd wat kan ik doen?

Dit is vervelend, chat met ons op www.randapparatuur.ziggo.nl dan lossen we dit voor je op (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Heb je een vraag over je bestelling of levering?

Heb je een track & trace code ontvangen kijk dan eerst waar het pakket zich nu bevindt. Kom je er niet uit gebruik dan de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Verzendkosten

Komen er nog verzendkosten bij mijn bestelling?

Er komt nog €2,50 aan verzendkosten bij een bestelling.

Levering

Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten leveren?

We leveren alleen in Nederland.

Kan ik zien wanneer mijn product geleverd wordt?

Zodra we de verzending hebben aangeleverd bij de Post-NL ontvang je een email met de Track & Trace code. Met behulp van deze code kun je de verzending volgen. Het is ook nog mogelijk het bezorgmoment aan te passen via deze code.

TP-Link Deco M4 / X20

Hoe begin ik met de installatie?
  1. Download als eerste de app “TP-Link Deco”
  2. Zet wifi van je Ziggo modem uit
  3. Volg de stappen in de Deco app
Waar kan ik terecht met vragen over het installeren of instellen van de Deco M4 / X20?

Neem voor vragen over het installeren, instellen en gebruiken contact op met de TP-Link klantenservice (030-6038735, maandag t/m vrijdag 09:00 - 12:00 uur, 13:00 – 17:00 uur). Of lees meer over de Deco M4 op www.tp-link.com/nl/support/download/deco-m4.

Voor vragen over de levering van het product is de chat rechtsonder aan deze pagina (maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00 en zaterdag 08:00 - 18:00). De TP-Link klantenservice heeft géén inzicht in de leveringen.

Heb ik garantie op mijn TP-Link product?

Op zowel de Deco M4 als X20 zit 3 jaar garantie. Neem hiervoor contact op met TP-Link (030-6038735, maandag t/m vrijdag 09:00 - 12:00 uur, 13:00 – 17:00 uur)

Retour sturen

Kan en mag ik mijn bestelling retour sturen?

Natuurlijk! Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om het product gratis te retourneren middels het retourformulier. Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening.

Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?

Stuur het defecte product terug middels het retourformulier en geef aan dat het defect is. Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening. Je kunt in de shop direct een nieuw product bestellen.

Ik heb het pakket geweigerd aan de deur, hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Bij weigering aan de deur zullen wij deze bestelling voor je annuleren. Wij maken dan binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening.

Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?

Download hier een nieuw retourformulier.

Contact

Ik heb een vraag hoe kan ik die het beste stellen?

Gebruik de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Kan ik ook op een andere manier contact opnemen?

Ga naar contactformulier.

Garantie

Heb ik garantie?

Garantietermijn is 2 jaar, uitgezonderd TP-Link (zie hierboven). Bewaar de factuur die tevens het garantiebewijs is.

👋
Chat