Sim met 50 GB data

Sim met 50 GB data

Op voorraad

Sim met 50 GB data ·€ 80,00

Sim met 50 GB data

Toevoegen Verder winkelen

Maak tijdens het klussen van je smartphone een mobiele router

Wil je in je nieuwe woning veel online zijn maar niet te veel data van je abonnement afsnoepen? Probeer dan eens de 50 GB-simkaart. Daarmee surf je eindeloos op het supersnelle 4G+ netwerk van Vodafone.

Snel en zorgeloos online

Klussen in je nieuwe woning? Dan wil je vast ook muziek streamen en de Ziggo GO app gebruiken zonder al te veel van je eigen mobiele data te gebruiken. Met deze 50 GB-simkaart surf je razendsnel over het 4G+-netwerk van Vodafone. Je hoeft natuurlijk niet je eigen smartphone te gebruiken. Een ouder model of tablet werken net zo goed!

Hoe werkt de simkaart?

Heel eenvoudig, stop de simkaart in je smartphone, tablet, computer, ga naar instellingen en kies ‘persoonlijke hotspot’ of ‘Wifi-hotspot’. Nu kunnen al jouw apparaten het als wifi-netwerk herkennen.

Wat kan ik met 50 GB?

Als je vrijwel constant online bent, of met meerdere apparaten tegelijk gebruik wil maken van je tijdelijke wifinetwerk, dan is 50 GB voldoende. Je tegoed is een maand geldig. Tussentijds toch iets meer nodig? Je kunt je simkaart opwaarderen in de Vodafone Prepaid shop.

Hoe snel kan ik internetten?

Dat ligt er aan met hoeveel apparaten je tegelijk online wil zijn, wat je met je internet wil doen en hoe oud je telefoon of tablet is. Hoe groter de belasting op je mobiele netwerk, des te trager het zal zijn. Heb je internet bijvoorbeeld nodig om te videobellen of grote bestanden te versturen? Dan is het handiger om slechts met 1 apparaat te verbinden.

Veelgestelde vragen

Bestellingen

Wanneer wordt mijn Ziggo-pakket geleverd?

Op het moment dat je pakketje klaar is voor verzending ontvang je een track & trace code waarmee het pakketje te volgen is. Indien gewenst kan via de track & trace code ook het aflevermoment aangepast worden. Meestal voor 21:30 uur besteld de volgende dag geleverd. Bestellingen in het weekend worden pas op dinsdag geleverd.

Let op: Door december drukte bij PostNL kan de bezorging van je pakket vertraging opleveren.

Ik wil graag mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?

Een bestelling kan niet gewijzigd worden aangezien wij er direct mee aan de slag gaan. Weiger de levering aan de deur dan annuleren wij de bestelling en storten wij het geld terug op je rekening.

Pakket is nooit afgeleverd wat kan ik doen?

Dit is vervelend, chat met ons op www.randapparatuur.ziggo.nl dan lossen we dit voor je op (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Heb je een vraag over je bestelling of levering?

Heb je een track & trace code ontvangen kijk dan eerst waar het pakket zich nu bevindt. Kom je er niet uit gebruik dan de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Verzendkosten

Komen er nog verzendkosten bij mijn bestelling?

Er komt nog €2,50 aan verzendkosten bij een bestelling.

Levering

Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten leveren?

We leveren alleen in Nederland.

Kan ik zien wanneer mijn product geleverd wordt?

Zodra we de verzending hebben aangeleverd bij de Post-NL ontvang je een email met de Track & Trace code. Met behulp van deze code kun je de verzending volgen. Het is ook nog mogelijk het bezorgmoment aan te passen via deze code.

TP-Link Deco M4 / X20

Hoe begin ik met de installatie?
  1. Download als eerste de app “TP-Link Deco”
  2. Zet wifi van je Ziggo modem uit
  3. Volg de stappen in de Deco app
Waar kan ik terecht met vragen over het installeren of instellen van de Deco M4 / X20?

Neem voor vragen over het installeren, instellen en gebruiken contact op met de TP-Link klantenservice (030-6038735, maandag t/m vrijdag 09:00 - 12:00 uur, 13:00 – 17:00 uur). Of lees meer over de Deco M4 op www.tp-link.com/nl/support/download/deco-m4.

Voor vragen over de levering van het product is de chat rechtsonder aan deze pagina (maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00 en zaterdag 08:00 - 18:00). De TP-Link klantenservice heeft géén inzicht in de leveringen.

Heb ik garantie op mijn TP-Link product?

Op zowel de Deco M4 als X20 zit 3 jaar garantie. Neem hiervoor contact op met TP-Link (030-6038735, maandag t/m vrijdag 09:00 - 12:00 uur, 13:00 – 17:00 uur)

Retour sturen

Kan en mag ik mijn bestelling retour sturen?

Natuurlijk! Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om het product gratis te retourneren middels het retourformulier. Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening.

Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?

Stuur het defecte product terug middels het retourformulier en geef aan dat het defect is. Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening. Je kunt in de shop direct een nieuw product bestellen.

Ik heb het pakket geweigerd aan de deur, hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Bij weigering aan de deur zullen wij deze bestelling voor je annuleren. Wij maken dan binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening.

Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?

Download hier een nieuw retourformulier.

Contact

Ik heb een vraag hoe kan ik die het beste stellen?

Gebruik de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Kan ik ook op een andere manier contact opnemen?

Ga naar contactformulier.

Garantie

Heb ik garantie?

Garantietermijn is 2 jaar, uitgezonderd TP-Link (zie hierboven). Bewaar de factuur die tevens het garantiebewijs is.

👋
Chat