Exclusief voor Ziggo klanten

Ervaar het perfecte thuisnetwerk met optimale dekking dankzij het TP-Link Deco M4 systeem. Speciaal voor Ziggo klanten hebben we een mooie korting: je betaalt slechts € 99,95 in plaats van € 149,95.

Bestel nu

TP-Link Deco M4: de oplossing voor de allerbeste wifi

Wil jij een nóg beter wifi-netwerk waarmee je zelfs in je keuken of op je vliering perfect bereik hebt? Ziggo en TP-Link hebben de handen ineengeslagen om jouw wifi-netwerk een extra boost te geven. Daarbij maken we gebruik van de vertrouwde wifi-kwaliteit van Ziggo met de multiroom wifi van TP-link. Hierdoor hoef jij geen ingewikkelde kabels meer te trekken en kun je zelfs op zolder genieten van feilloos internet. De TP-Link Deco M4 bevat drie wifi-stations en is een plug-and-play systeem: je plaatst de stations op een gewenste plek en vervolgens wordt je wifi in het hele huis versterkt. Zo verbeter je de wifi-dekking en kun je gebruikmaken van een extra snelle en betrouwbare verbinding.

Eenvoudige installatie met app

De Deco M4 installeer je eenvoudig en snel. Je hoeft alleen maar de app te downloaden en de instructies op je scherm te volgen. Zo geniet jij direct van de allerbeste wifi.

Drie krachtige wifi-punten

De Deco M4 maakt gebruik van TP-Link mesh-technologie zodat je in het hele huis één krachtig wifi-signaal hebt. Je kunt de verschillende stations overal plaatsen. Plaats er bijvoorbeeld een voor het raam, zodat je in de tuin kunt internetten. Of plaats een exemplaar op zolder zodat je daar kunt werken. Waar je jouw wifi ook wilt versterken: met de TP-Link Deco M4 creëer jij eenvoudig het perfecte thuisnetwerk.

Slimme bediening

Beheer de wifi-instellingen vanuit je luie stoel of op afstand via de TP-Link app. Hiermee kun je alle verbonden apparaten bekijken, apparaten voorrang geven, een gastnetwerk instellen en nog veel meer.

Hoe werkt het Deco M4 netwerk?

De TP-Link Deco M4 stations werken samen door een netwerk te vormen door middel van roaming in je woning. Wanneer je door je huis loopt verbindt jouw telefoon of tablet automatisch met het dichtstbijzijnde Deco-station, zodat je de allerbeste snelheid en kwaliteit ervaart.

Hoe werkt een wifi booster?

Appen, downloaden, mailen of een foto uploaden op sociale media, dat willen we allemaal en het liefst ook tegelijkertijd. Dikke muren, isolatiemateriaal en randapparatuur zorgen soms dat je verbinding trager wordt. De TP-Link Deco M4 geeft je wifi een krachtige boost. De verschillende stations werken perfect samen met onze modems en verbeteren overal in huis je wifi-signaal.

Klanten waarderen de TP-Link Deco M4 set gemiddeld met een 9.3. De set is eenvoudig en snel te installeren met behulp van een app. Heb je toch nog vragen of ervaar je problemen? Neem dan contact op met de TP-Link klantenservice (030-6038735, maandag t/m vrijdag 09:00 - 12:00, 13:00 – 17:00 uur) of lees meer informatie op de site van TP-Link. Heb je vragen over het Ziggo modem, dan helpen we je natuurlijk graag verder.

Veelgestelde vragen

Bestellingen

Wanneer wordt mijn Ziggo-pakket geleverd?

Op het moment dat je pakketje klaar is voor verzending ontvang je een track & trace code waarmee het pakketje te volgen is. Indien gewenst kan via de track & trace code ook het aflevermoment aangepast worden. Meestal voor 21:30 uur besteld de volgende dag geleverd. Bestellingen in het weekend worden pas op dinsdag geleverd.

Ik wil graag mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?

Een bestelling kan niet gewijzigd worden aangezien wij er direct mee aan de slag gaan. Weiger de levering aan de deur dan annuleren wij de bestelling en storten wij het geld terug op je rekening.

Pakket is nooit afgeleverd wat kan ik doen?

Dit is vervelend, chat met ons op www.randapparatuur.ziggo.nl dan lossen we dit voor je op (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Heb je een vraag over je bestelling of levering?

Heb je een track & trace code ontvangen kijk dan eerst waar het pakket zich nu bevindt. Kom je er niet uit gebruik dan de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Verzendkosten

Komen er nog verzendkosten bij mijn bestelling?

Er komt nog €2,50 aan verzendkosten bij een bestelling.

Levering

Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten leveren?

We leveren alleen in Nederland.

Kan ik zien wanneer mijn product geleverd wordt?

Zodra we de verzending hebben aangeleverd bij de Post-NL ontvang je een email met de Track & Trace code. Met behulp van deze code kun je de verzending volgen. Het is ook nog mogelijk het bezorgmoment aan te passen via deze code.

TP-Link Deco M4 / X20

Hoe begin ik met de installatie?
  1. Download als eerste de app “TP-Link Deco”
  2. Zet wifi van je Ziggo modem uit
  3. Volg de stappen in de Deco app
Waar kan ik terecht met vragen over het installeren of instellen van de Deco M4 / X20?

Neem voor vragen over het installeren, instellen en gebruiken contact op met de TP-Link klantenservice (030-6038735, maandag t/m vrijdag 09:00 - 12:00 uur, 13:00 – 17:00 uur). Of lees meer over de Deco M4 op www.tp-link.com/nl/support/download/deco-m4.

Voor vragen over de levering van het product is de chat rechtsonder aan deze pagina (maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00 en zaterdag 08:00 - 18:00). De TP-Link klantenservice heeft géén inzicht in de leveringen.

Heb ik garantie op mijn TP-Link product?

Op zowel de Deco M4 als X20 zit 3 jaar garantie. Neem hiervoor contact op met TP-Link (030-6038735, maandag t/m vrijdag 09:00 - 12:00 uur, 13:00 – 17:00 uur)

Retour sturen

Kan en mag ik mijn bestelling retour sturen?

Natuurlijk! Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om het product gratis te retourneren middels het retourformulier. Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening.

Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?

Stuur het defecte product terug middels het retourformulier en geef aan dat het defect is. Na ontvangst maken wij binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening. Je kunt in de shop direct een nieuw product bestellen.

Ik heb het pakket geweigerd aan de deur, hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Bij weigering aan de deur zullen wij deze bestelling voor je annuleren. Wij maken dan binnen 14 dagen het betaalde bedrag over naar je rekening.

Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?

Download hier een nieuw retourformulier.

Contact

Ik heb een vraag hoe kan ik die het beste stellen?

Gebruik de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Kan ik ook op een andere manier contact opnemen?

Ga naar contactformulier.

Garantie

Heb ik garantie?

Garantietermijn is 2 jaar, uitgezonderd TP-Link (zie hierboven). Bewaar de factuur die tevens het garantiebewijs is.

👋
Chat